loading...
باحال دانلود
حسین بازدید : 19979 1393/03/09 نظرات (20)

دانلود فیلم بازگشت بتمن دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم بازگشت بتمن دوبله فارسی با لینک مستقیم

موضوع: اکشن | هیجانی

کارگردان: تیم بورتون

سال ساخت: 1992

محصول: آمریکا

زمان : 113 دقیقه

اطلاعات: IMDB

بازیگران : مایکل کیتون | دنی دویلتون | میشه فایفر | کرسیستوفر والکن 

خلاصه داستان :

داستان این این فیلم در ارتباط با مردی بدذات و عجیب و غریب، مشهور به "پنگوئن"  به کمک یک تاجر فاسد بنام "مکس شرک" قرار است کنترل شهر گاتهام را در دست بگیرد. "بتمن" تنها کسی است که می تواند جلوی آن دو را بگیرد، گرچه "زن گربه ای" نیز راه و روش خود را برای مقابله با آن ها دارد اما ...

 

 

فرمتفرمت: MP4

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: wWw.BahalDownloads.IR


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کاپیتان سیفل اسلام در تاریخ 1394/05/02 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

چرا جواب نمی دهید تربه خدا جواب بدید فیلم سانسوره
پاسخ : مهدی: بله

این نظر توسط کاپیتان سیفل اسلام در تاریخ 1394/05/02 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام فیلم سانسوره

این نظر توسط کاپیتان سیفل اسلام در تاریخ 1394/04/31 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام این فیلم سانسور شده وپخش تصویر دنیای هنر .وعکس این فیلم فرق می کنه .بعضی ها اشتباه فکر میکنن . لطفا جواب بدید سانسور ه و پخش تصویر دننیای هنر .

این نظر توسط iman در تاریخ 1394/03/24 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

اگه میشه همه ی فیلمای قدیمی سوپرمن و بتمن رو بذارید
پاسخ : مهدی: لطفا از قسمت درخواستی ها نام لاتین فیلم ها را ارسال کنید

این نظر توسط حامد در تاریخ 1394/03/04 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

بخدا اگه فیلمی دانلود میکردم جرعت نداشتم با خانواده نیگاه کنم ممنون که این فیلمارو سانسور میکنید

این نظر توسط ارشیا در تاریخ 1394/02/08 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

دو هزار و چنده
پاسخ : 1992

این نظر توسط امین در تاریخ 1394/01/10 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

داداش من میخوام این بت منو دانلود کنم نمیشه خودمو جردادم اخر نتونستم دانلودش کنم

این نظر توسط داتیس در تاریخ 1394/01/06 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییی یییییییییی یییییییییییییی ییییییییییییییییی نبودههههههههههههههه ههههههههههههههه ههههه ههه دروغ گفتم ...

خیلی خوب بود

این نظر توسط محمد زارعی در تاریخ 1393/09/28 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

الی بوووووووووووو وووووووووو وووووووووو ووووووووووووو ووووووووووووو ووووووووووود

دهنم جرخورد صبر 123 عالیبووووووووووووووووووو وووووووووو ووووو وووووووووووود

اوفی

پاسخ : قربان شما



این نظر توسط 2 در تاریخ 1393/08/01 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

عالییییییییییییییییییییییی

این نظر توسط satar در تاریخ 1393/07/27 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

سلام حسین،میشه کد گوگل پلاستون رو که توی سایتتون هستش رو برام بذاریش تا توی سایتم بذارمش.ممنوم

این نظر توسط شهرام در تاریخ 1393/05/22 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباسید.ممنون که به درخواست ها اهمیت میدید ولی اگه ممکنه فیلم هایی که به صورت چندگانه هستن مثل همین بتمن خواهشا همه قسمت هاشو برای دانلود بگذارید.سپاس

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/04/01 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amin در تاریخ 1393/03/29 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

من یک ماه در خواست دادم فیلم های کمیک استریپ(مثل اونجرز) و سه گانه ی اصلی بتمن رو بذارید. همه ش هم توی صدا و سیما پخش شده و هیچ اشکالی نداره

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/03/13 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

واقا که سایت خبیه

این نظر توسط زدبازی در تاریخ 1393/03/13 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

داداش 10 بار دانلود کردم . هر بار هم با همین نرم افزار پلی کردم اما خراب بود . البته دفعه آخر گذاشتم اومد ولی توی تلوزیون گذاشتم و نشون نداد . دوباره رو کامپیوتر تست کردم باز هم نشون نداد . همه فیلم هارو با همین نرم افزار می بینم و مشکلی ندارن و فقط همین بود .
پاسخ : رضا: اجازه بده یه بار دیگه دانلود کنم چک کنم
پاسخ : رضا: زد بازی جان! من از لینکی که رو سایت گذاشتیم درست مثل شما دانلود کردم. و تو سه تا سیستم مختلف و با چندین پلیر مختلف و همین طور با پخش خانگی تست کردم. از دقیقه اول تا آخر پخش شد. بدون مشکلی نمیدونم علت مشکل شما چیه عزیز!

این نظر توسط زدبازی در تاریخ 1393/03/10 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

داداش این فیلم رو من 2 بار دانلود کردم . با یه نرم افزار بهتر . ولی هر 2 دفعه دیدم خرابه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : خرابه ؟؟ با نرم افزار KMPLAYER اجرا کن دسته من همین الان تستش کردم مشکلی نداشت

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/03/10 و 8:52 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه فیلم رنجرهای امریکایی روبزاریدتوسایت؟

این نظر توسط amin در تاریخ 1393/03/09 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

مدت هاست دنبال این فیلم می گردم واقعا از شما ممنونم.
اگر می شود لطفا فیلم قدیمی م ارمول ک را که بسیار قدیمی است برای دانلود بگذارید
خواهش میشه
پاسخ : اگه منظورتون فیلم ایرانی با بازی پرویز پرستو یی هست باید بگم متاسفانه ممکن نیست . این فیلمو داشتم اما از از طرف ساماندهی دستور حذفش اومد و حذف کردیم

این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/03/09 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

قبلآتوی قسمت درخواست فیلم آخر صفحه نظراتی که به سایت ارسال میشد رو میذاشتین اما دیگه نمیذارین یا من گم کردمش لطفآ راهنمایی کنید تا ماهم بدونیم که چه تاریخی برای فیلم درخواست دادیم ممنونمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مجید جان به علت دخواست های بالا فعلا اون قسمتو برداشتیم تا فیلم های که تا امروز درخواست داده شده رو قرار بدیم سپس دوباره اون قسمت رو اضافه میکنیم .
الان تمام فیلم های که روی سایت قرار میدیم درخواستی هست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,237
  • بازدید ماه : 3,237
  • بازدید سال : 68,277
  • بازدید کلی : 46,605,301