loading...
باحال دانلود
حسین بازدید : 14879 1391/12/15 نظرات (22)

دانلود بازی سلطان جاده ها 2 با لینک مستقیم

 

 دانلود X بازی X دانلود رایگان X دانلود بازی X دانلود بازی با لینک مستقیم X دانلود بازی رایگان X دانلود بازی رایگان با لینک مستقیم X دانلود بازی سلطان جاده ها2 X دانلود بازی سلطان جاده ها 2 X دانلود بازی سلطان جاده ها 2 با لینک مستقیم X دانلود بازی سلطان جاده ها2 با لینک مستقیم X دانلود بازی سلطان جاده ها جدید X دانلود بازی سلطان جاده ها جدید با لینک مستقیم X دانلود بازی جدید X دانلود بازی جدید با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم X دانلود بازی کم حجم با لینک مستقیم X دانلود بازی کم حجم جدید X دانلود بازی کم حجم جدید با لینک مستقیم X بازی سلطان جاده های 2

توضیحات: 

این بار یکی از بازی های هیجان آور رانندگی در جاده ، سلطان جاده ها را در اختیار کاربران عزیز قرار داده ایم ،بازی که شاید خیلی از ما رابه یاد گذاشته بیندازد و جزو بازی های خاطره انگیر و جذاب است . در این بازی شما نقش یک راننده کامیون را دارید و باید بار به مکان های مختلف ببرید و با هزینه بدست آمده از ان میتوانید کامیون جدید بخرید یا قطعات کامیون قبلی خود را ارتقا دهید.
این بازی واقعا ازگرافیک بالایی برخوردار است و برای هر فردی جذابیت های خاص خود را دارد اما شاید بپرسید که این بازی رو چطور میتوانیم دریافت کنیم . هم اکنون این بازی کامپیوتر به صورت فایل فشرده شده iso  دانلود قابل دریافت است.

 

 

فرمتفرمت: RAR

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: www.bahaldownloads.ir

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/04/20 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

چرا وقتی میزنم نصب شه نرو رو باز میکنه؟

این نظر توسط ادیب در تاریخ 1394/03/14 و 5:15 دقیقه ارسال شده است

-------- توجه -------- -------- توجه --------
دوستان من 5 ساعت وقتمو تلفش کردم .. مطمئن باشید روو ویندوز 7 اجرا نمیشه .چون قدیمیه... با نصب هر کارت گرافیکی که میخواین
روو ویندوز 8 نصب و اجرا میشه . اماااااااا
وقتی اجرا میکنی . شروع بازی جدید رو میزنی . میگه . سی دی بازی رو وارد کنید
از ست آپش و بازی نصب شده ش رو . هر دو ایمیج گرفتم . با چند تا نرم افزار ایمیج گیری
حتی رایتشم کردم. باز نمیشه بازی کرد
پس...
تنها راه نصب یک ویندوز اکس پی هست . کنار ویندوز خودتون
بای

این نظر توسط yeeee qazvini در تاریخ 1393/11/12 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

دانلود کردم ولی هر چی پسورد شو وارد میکنم باز نمیکنه

این نظر توسط amirali در تاریخ 1393/11/09 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید اگه باری های دیگه ام بزارید انوقته که دیگه سایتتون حرف نداره خواهشا بازی هم قرار بدید

این نظر توسط محمدحسین در تاریخ 1393/10/23 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

باسلام وقتی بازی رااجرامیکنم با این ارور مواجه میشl
[926\3\b7]
can not copy c:\users\novinpendar\desktops\king.of.the.road.v1.3
www.eramdownload.com\readme.txt code=2
پاسخ : مهدی: این ارور بازی رو متونید از سایت های تخصصی گیم بپرسید

این نظر توسط مانی در تاریخ 1393/10/22 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

خیلی دیر دانلود میشه خدا کنه باز کنه مثل دوستان نشه

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/10/22 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

ببببببببببببببببببببببببببببببددددددددددددددددددددددددد ععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1393/10/22 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

دارم دانلود می کنم خدا کنه مثل بقیه دوستان نشه

این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/10/12 و 6:47 دقیقه ارسال شده است

وقتی میخوام بازیو اجرا کنم با این ارور مواجه میشم:

error
Your computer does not have graphic accelerator

چیکار باید کرد؟
پاسخ : مهدی: در حال بررسی...

این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/10/12 و 5:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
با اینکه سیستمم از نظر گرافیکی مشکل نداره و بازی های گرافیک بالا رو نصب کردم و اجرا میشه اما وقتی این بازی رو میخوام باز کنم بعد از چند بار پرش صفحه سیستم از بازی خارج میشه و ارور میده که گرافیک جوابگوی بازی نیست!!!لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم که بتونم بازی رو اجرا کنم؟خیلی ازش خاطره دارم
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : مهدی: در حال بررسی...

این نظر توسط بازی در تاریخ 1393/09/29 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

آیا این اولین ورژن این بازی است یا ورژنهای جدیدتر هم دارد؟
پاسخ : سلطان جاده های 2 فقط همین ورژن رو داره

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/09/15 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

سایتتون خیلی بد هست

این نظر توسط امید در تاریخ 1393/06/20 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

سلام.اقاما بازی دانلود کردیم ولی ستاپ نداره.چی کاربایدبکنم؟شکلک

این نظر توسط سام در تاریخ 1393/06/09 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

اقاما بازش ک میکنیم میگه سی دی خام بزار میزارم سی دیه پر میشه اما نشون نمیده داخل سی دی چیزیه

این نظر توسط 8809 در تاریخ 1393/06/04 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

اقا باز شد ولی صفحه شت رنجی است

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/02/25 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

سلام ایه وقنت بلم؟

این نظر توسط مرصاد در تاریخ 1393/02/19 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من دانلود کردم اما ستاپش نیامد باید چکار کنم
پاسخ : آموزش کامل با تصویر را برای تمام دوستان قرار دادم

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/02/12 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

چرا بازی را نمی یاره؟
از کجا باید نصبش کنم؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مهدی : ابتدا بازی رو دانلود سپس از حالت فشرده خارج و بعد نصب کنید

این نظر توسط mani در تاریخ 1393/02/02 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازی رو کامل دان کردم و پس از نسب به من اجازه ورود نمیده یعنی بازی باز نمیشه
اگه راه نمایی دارید متشکر می شوم؟شکلکشکلک
پاسخ : اگه اخطایی نمیده و وارد نمیشه ممکنه بر اثر نداشتن نسخه جدید دایرکس و یا ساپورت نکردن کارت گرافیک شما باشه

این نظر توسط هادب در تاریخ 1393/01/20 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

بعد از دانلود باز شد گیم یا نه

این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/05/22 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

ببخشید .پسور بازی چیه؟
پاسخ : www.downloadha.com

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/05/13 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

عالی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,278
  • بازدید ماه : 3,278
  • بازدید سال : 68,318
  • بازدید کلی : 46,605,342