loading...
باحال دانلود
حسین بازدید : 8768 1393/06/30 نظرات (9)

دانلود فیلم ساعت 127 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم 127 Hours دوبله فارسی با لینک مستقیم

سانسور شده توسط گروه سانسور باحال دانلود

موضوع:  حادثه ای | ماجراجویی

کارگردان: Danny Boyle

كيفيت: BRRip 720p

رزولوشن: 1080*1980

محصل: آمریکا

سال ساخت: 2010

زمان: 91 دقیقه

زبان: دوبله پارسی

پیش نمایش: دارد

اسكرين شات: دارد

رده سني: 12+

امتياز: 10 / 7.7

اطلاعات: IMDB

بازیگران : Amber Tamblyn |Kate Mara |James Franco   

خلاصه داستان :

داستان اين فیلم در ارتباط با پسر جوانی که عاشق طبیعت و سخره نوردی هست میباشد که در بدون خبر دادن به کسی راهی سخره های خطر ناک میشود که ناگهان با در با پرت شدن سخره کوچیکی بر روی دستش در آنجا گرفتار شده و ...

 

 

پیش نمایش فیلم از مووی تریلر 

 

 

 

 

 

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll                 اصلاح شد

حجم: 648 مگابایت

فرمتفرمت: MKV

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: wWw.BahalDownloads.IR

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1394/04/23 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

واقعا فیلم خوبی بود ممنون از سایت خوبتونشکلکشکلک

این نظر توسط jahan در تاریخ 1393/10/25 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

اقا نت هم خاکتونم هم نوکرتووووووووووووووووووووون

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1393/07/07 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

لطفا فیلم هندی جدیدم بزارید . ممنون میشم
بعد اگه میشه فیلم dhoom2 را بدون سانسور برام بفرستید
پاسخ : به زودی..

این نظر توسط Mohammad RMP در تاریخ 1393/07/06 و 4:16 دقیقه ارسال شده است

saitetu alllllllliiiieee
harf nadare
hame filma khuuuub
khaste nabashinشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
inam taghdim be admin zahmat keshشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
ممنون عزیزم خوش حالم که خوشتون اومده
هر کاری میکنیم وظیفست

این نظر توسط مرسی در تاریخ 1393/07/04 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم
پاسخ : خواهش میشه

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/07/02 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی واقعا خسته نباشین خیلی زحمت میکشین فقط یه مورد میخواستم بگم که دمتون گرم بابت سانسور فیلمها ولی یه کم خوب سانسور کنین یعنی جزئیات فیلم رو از لحاظ صحنه دار بودن پاک کنین آخه من با اعتماد کاملی که نسبت به سایت شما دارم با خانواده نگاه میکنم مثلا همین فیلم تقریبا دقیقه ی 56 و 50 ثانیه از فیلم یه صحنه ی کوچولو رو رد کرده بودید . البته شرمنده بابت این انتقادم.
پاسخ : سلام مرسی عزیزم .
اخ بله من واقعا از حضورتون عذر خواهی میکنم نمیدونم چرا این دو صحنه تو فیلم جا مونده حتما هم دلیلشو از دوستان تو گروه سانسورمون میپرسم که چرا چنین اشتباهی رخ داده
لینک از سایت برداشته شد تا اصلاح شود
بازم ازتون هم عذر خواهی میکنم هم تشکر بابت اطلاع

این نظر توسط رزا در تاریخ 1393/06/31 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

سایتتون واقعا عالیه البته الان ک تصاویر با کیفیت دارین میزارین عالی تر هم شده
نمیتونم تصویر چیکار فیلم داره ولی خب من رو تصویر دانلود میکنم شکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم
حتما شکلک

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/06/30 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

خخخخخ فکر نکنم بتونی رکردشو بزنی آخه خیلی سخته شکلکشکلکشکلکشکلک
اسمش بازی حباب های هم رنگ لینکشم اینه : http://www.bahaldownloads.ir/online/game_7
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اخخ این بازی که عشق منه شکلک
رکوردش چجوریاست ؟؟

این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/06/30 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت این فیلم شکلکشکلک
آقا حسین بازی آنلاینه واسه خودتونه ؟؟ شکلکشکلک
من معتاد شدم به یه بازیش از صبح که میام میرم اونو بازی میکنم تا شب تا رکورد دختر خالمو بزنم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بله سحر جان برای خودمون هست
واسه سرگرمی گذاشتیم , کدوم بازیش ؟ بگید من برم رکوردشو بزنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 450
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 10,657
  • بازدید سال : 43,877
  • بازدید کلی : 46,580,901