loading...
باحال دانلود
حسین بازدید : 11384 1393/07/06 نظرات (11)

دانلود فیلم نجات سرباز رایان دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Saving Private Ryan دوبله فارسی با لینک مستقیم

 سانسور شده توسط گروه سانسور باحال دانلود

موضوع: جنگی| تاریخی | هیجانی

کارگردان: Steven Spielberg

كيفيت: BluRay 720p

رزولوشن : 1080*1980

محصول: آمريكا

سال ساخت : 1998

زمان : 180 دقیقه

زبان : دوبله فارسی

اسکرین شات: دارد

پیش نمایش: دارد

رده سني: 12+

امتياز: 10 / 8.6

اطلاعات: IMDB

بازیگران : Tom Hanks | Matt Damon |Vin Diesel

خلاصه داستان :

داستان اين فیلم در ارتباط با سرباز راین"مت دامون" میباشد که ستاد ارتش با کشته شدن سه برادر او تصمیم به معافیت وی از شرکت در جنگ میکند و به همین منظور و برای یافتن سرباز رایان در میدان جنگ افسر حرفه ای خود "تام هنکس" را به همراه گروه 7 نفره اش راهی میدان میکنند و ...


 

 

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll              

حجم: 1.45 گیگابایت

فرمتفرمت: MKV

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: wWw.BahalDownloads.IR

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1394/02/30 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

واقعا دمتون گررم....فقط شما که این همه فیلم خوب گذاشتید برای دانلود...فیلم پالپ فیکشن هم دوبله و سانسور بذارید لطفا...حیف این فیلم تو آرشیو شما نباشه...ممنون

این نظر توسط yasin در تاریخ 1393/12/19 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت همه زحمت کشان سایت باحالدانلود
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایش دمتون گرم تو زندگیم انقدر فیلم دانلود نکرده بودم ،چون هم راحته دانلود و هم میشه تو خونه با خانواده نگاه کرد.
خواهشی که دارم و اینه که بجز صحنه های فیلم هیچ بخشی از فیلم رو لطفا حذف نکنید باتشکر از همه شما امیدوارم موفق باشید.
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایش عشقمین ♥ ♥ ♥
پاسخ : مهدی: مورسی عزیزم. حتما

این نظر توسط مصطفي در تاریخ 1393/08/09 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام-تشکر از سايت جالب و مفيد شما با آرزوي موفقيت و پيشرفت تان
پاسخ : مهدی: مرسی عزیزم

این نظر توسط توحید در تاریخ 1393/07/20 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

درود بر دوستان...خاستم تشکر کنم از سایتتون....من تازه دان کردم امیدوارم خوب باسه...با تشکر
پاسخ : سلام
ممنون عزیزم

این نظر توسط دانشجو در تاریخ 1393/07/15 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

اگه وقتی فیلم میزارید ، عکس نمونه کیفیت هم بزارید خیلی عالی میشه .
پاسخ : حتما عزیزم ایشااله از این به بعد میزاریم

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/07/08 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

سلام بازم عالی بود فقط من بازی این فیلم روهم یه جا دیدم نمیدونید اسمه بازیش چیه دانلود کنم؟
پاسخ : سلام
مرسی عزیزم . فک کنم اسم بازیش saving ryan's privates

این نظر توسط hiva در تاریخ 1393/07/07 و 4:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام وخسته نباشید سایتتون عالیه من دانلود کردم واستفاده کردم خیلی ممنون از زحمتهای شما .
این فیلم محصول 1998است نه 1988 لطفا اصلاح کنید باتشکر.
پاسخ : اشکال تایپی بود اصلاح شد
سپاس از توجه تون

این نظر توسط hiva در تاریخ 1393/07/07 و 4:05 دقیقه ارسال شده است

با سلام وخسته نباشید سایتتون عالیه من دانلود کردم واستفاده کردم خیلی ممنون از زحمتهای شما .
این فیلم محصول 1998است نه 1988 لطفا اصلاح کنید باتشکر.

این نظر توسط مریم جون در تاریخ 1393/07/06 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشین چرا من نمیتونم با دانلود منجر فیلماتون رو دانلود کنم
پاسخ : سلام
احتمالا مشکل از ای اس پیتونه یکبار مودم اینترنت خودتونو خاموش روشن کنید احتمالا مشکلتون بر طرف میشه

این نظر توسط omid در تاریخ 1393/07/06 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

مگه واکیگ دد رو از فصل اول سانسور نمی کنین؟
راستی میخواستم بگم سایت شما به این خوبیه و میشه گفت بخاطر فیلم های سانسوری خیلی ها رو از گناه دور می کنه ولی چرا از تبلیغات درست استفاده نمی کنید...اخه خداییش حداقل تبلیغات سایت طلا مووی رو بردارید که فیلم -- برا دانلود میزاره...اینجوری یکی میاد فیلم سانسوری دانلود کنه یهو میره تو فیلمای -- بازم یهو نظرش عوض میشه...

پاسخ : فکر نکنم وقت کنیم از فصل اول سانسور کنیم چون میخوایم رو چند تا سریال در حال پخش قشنگ دیگه هم کار کنیم

این نظر توسط omid در تاریخ 1393/07/06 و 13:19 دقیقه ارسال شده است

سلام
خسته نباشید میخواستم ازتون تشکر کنم...و اینکه میخوستم بفهمم کی واکینگ دد رو میزارین اخه 1 ماهی فکر کنم باشه که زدین روی سایت و وقتی پخش شد هر روزی چند قسمت پخش میشه؟ درخواستم اینه که فیلم x-men جدید 2014 رو هم سانسور کنید لطفا.شکلک
پاسخ : سلام ممنون عزیزم
انشالله از فصل پنجم که هفته بعد میاد شروع میکینیم و هر قسمت که پخش بشه روی شبکه ای ام سی ما نهایت تا چندین ساعت بعدش سانسور و ترجمه شدش رو قرار میدیم
حتما عزیزم در لیست قرار دره انشالله بزودی اونم قرار میگیره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 491
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 10,698
  • بازدید سال : 43,918
  • بازدید کلی : 46,580,942