loading...
باحال دانلود
حسین بازدید : 95697 1393/07/17 نظرات (113)

دانلود فیلم مردان ایکس: روزهای آینده گذشته 2014 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم X-Men: Days of Future Past 2014 دوبله فارسی با لینک مستقیم

سانسور شده توسط گروه سانسور باحال دانلود

ترجمه شده توسط گروه ترجمه باحال دانلود

موضوع: اکشن | هیجانی | تخیلی

کارگردان: Bryan Singer

كيفيت: BluRay 720p

رزولوشن : 720*1280

محصول: آمریکا

سال ساخت : 2014

زمان : 130 دقیقه

زبان : انگلیسی

اسکرین شات: ندارد

پیش نمایش: ندارد

رده سني: 14+

امتياز: 10 / 8.2

اطلاعات: IMDB

بازیگران :  Hugh Jackman |  Jennifer Lawrence | Michael Fassbender

خلاصه داستان :

داستان اين قسمت از مجموعه فیلم های مردان ایکس در ارتباط با "ولوراین" میباشد که به زمان گذشته فرستاده می شود تا با تلاشی ناامیدانه برای جلوگیری از نابودی نسل انسان ها و موجودات دیگر , حادثه ای را در تاریخ تغییر دهد و …

 

 

 

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll              

دانلود ll لینک مستقیم زیر نویس اختصاصی ll   

حجم: 941 مگابایت

فرمتفرمت: MKV

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: wWw.BahalDownloads.IR

 

 

مجموعه کامل قرار گرفت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1394/05/07 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

زبان کنترل پنل رو فارسیه ولی بازم زیرنویسش ب یه زبون دیگست
الان من چیکار کنم؟؟
از جای دیگ ای هم نمیشه زیرنویسشو دان کرد چون یه تیکه هایی از فیلم حذف شده
من بقیه قسمتای xmen رو دان کردم زیرنویسش مشکل نداشت، فقط این اینجوریه
نمیشه یه زیرنویس مث بقیه بذارین ک مشکل نداشته باشه؟؟؟

این نظر توسط محمد ف در تاریخ 1394/04/16 و 6:10 دقیقه ارسال شده است

اجرتون باخدا کمتر سایتی دیدم که اینقدر در زمینه سانسور فیلم و داشتن لحظاتی خوبی کنار خانواده تلاش کنه
واقعا دمتون گرم گرم
اگه میشه فیلم مردان ایکس: روزهای آینده گذشته 2014 رو دوبله کنید یا دوبله اش رو بزارین
اگه میشه زمانش رو هم بگید
پاسخ : محمد : سلام
در صورت دوبله شدن قرار میگیرد
باتشکر

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/04/08 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

این که فیلم سانسور می کنین خیلی مسخرس

این نظر توسط پارسا در تاریخ 1394/04/05 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

سلام سایتتون عالیه واقعا متشکرم اگر میشه فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 رو هم بزارید ممنون میشم

این نظر توسط mehrab در تاریخ 1394/03/30 و 2:19 دقیقه ارسال شده است

فیلم سانسور شده یا شطرنجی هست ؟

این نظر توسط farhad hodoodi در تاریخ 1394/03/28 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم شادمون کردی

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/03/06 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

آقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
پس چرا زیرنویس یه زبان دیگه ای چرا؟ چرا؟ چرا؟ ..........
پاسخ : مهدی: باید از قسمت کنترل پنل زبان سیستیم خود را روی فارسی سیو کنید

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/02/31 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا زیر نویس رو که اجرا میکنی یه زبان دیگه ای؟؟؟؟؟؟


این نظر توسط reza در تاریخ 1394/02/13 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

بازک که نمیاد دقیقا اصلا دان نمیشه وقتی میزنی برای دانلود همون لحظه میگه دانلود شد میزنی نمیاد چیکار کنمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : برروی لینک مستقیم کلیک کنید و از نرم افزار دنلود منیجر استفاده کنید
احتمالا مشکل از ای اس پیتونه یکبار مودم اینترنت خودتونو خاموش روشن کنید مشکل برطرف میشه
چنانچه مشکل حل نشد با مرکزی که اینترنت خودتونو تهیه نمودید تماس بگیرید

این نظر توسط reza در تاریخ 1394/02/12 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

من لینک دانلود زیرنویس فارسی اختصاصی رو میزنم بدون این که دانلود شه میزنه اومد میزنی نمیاد ده بار هم امتحان کردم
پاسخ : سلام
چک شد لینک سالمه

این نظر توسط nasim در تاریخ 1394/02/11 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

اههههه نمیخونهه فرمتشو چرا دوبار تاحالا اینو دانلود کردم شکلک((((((شکلکشکلک
پاسخ : مشکل از کدک پخش کنندتون هست
برای برطرف شدن مشکل از قسمت نرم افزار های مورد نیاز آخرین ورژن نرم افزار Kmplayer رو دانلود و نصب کنید مشکلتون برطرف میشه

این نظر توسط مارتیا در تاریخ 1394/02/09 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

زیرنویس ندارید؟
زیرنویس های دیگه باهتش هماهنگ نیست
پاسخ : بررویll لینک مستقیم زیر نویس اختصاصی ll کلیک کنید

این نظر توسط محمود در تاریخ 1394/01/23 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

میخوام عضو باحال دانلود بشم چجوری؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/01/07 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من نمیدونم این بلاخره دوبله ی فارسی ی یازبان خارجی ی کدومهhttp://bahaldownloads.ir/images/smilies/smile (24).gif
پاسخ : مهدی: این قسمت زبان اصلی مباشد

این نظر توسط احمد کرمی در تاریخ 1394/01/03 و 5:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی عالی بود-البته تموم فیلم هایی که گذاشتی عالی و خیلی جالند
لطفا همه فیلم های ترانسفورمر(همون آتوبات ها) رو برای دانلود بگذارید
با تشکر

این نظر توسط amin در تاریخ 1393/12/24 و 9:56 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون از سایت خوبتون.اگر بتوانید هر فیلم را به دو یا سه قسمت تبدیل کنید دانلود ان راحت تر است
پاسخ : مهدی: به رای اکثر کاربرای سایت یک پارته قرار میگیره

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/12/23 و 13:34 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید لطفا دوبله بزارید

این نظر توسط ahn در تاریخ 1393/12/19 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

آیا واقعاً فیلم ها سانسور شده اند ؟ یعنی اگر در جایی پخش کنیم خجالت نمی کشیم؟؟؟؟؟
پاسخ : مهدی: سانسور شده میباشند

این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1393/12/10 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

ببین من ویندوزم 8.1توکنترل پنل رفتم ولی languageپیدانکردم براهمین سرچ کردم اومداون administrativeهم سرپچ کردم که اومدولی مابقیه روهرچه قدرگشتم پیدانکردم چیکارکنم

این نظر توسط NARIMAN در تاریخ 1393/12/08 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

سلام متشکرم عالی بود فقط نفهمیدم اریک آخرش چی واقعا پیچیده بود
پاسخ : سلام
سپاس دوست عزیز

این نظر توسط amir97 در تاریخ 1393/12/08 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

برای دانلود باید به کدوم قسمت برم؟؟
هر کاری میکنم دانلود نمیشه!!!
پاسخ : بر روی لینک مستقیم از سرور اصلی سایت کلیک کنید

این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1393/11/23 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

سلام من فیلم رودانلودکردم خیلی قشنگه فقط زیرنویستون فارسی نیست بس خواهشن ننویسیدزیرنویس فارسی درغیراین صورت یه دلیل قانع کننده برام بیارید که چرا زیرنویستون توفیلم انگلیسی درضمن بابت سانسورممنون
پاسخ : با سلام
دوست عزیز مشکل از تنظیم نبودن تنظیمات سیستم شما میباشد
از کنترل پنل سیستمتون وارد قسمت language بشید سپس در تب آخر یعنی administrative بر روی گزینه change system local کلیک کنید و از لیست curent system locale رو بر روی "persion" قرار بدید
تا مشکلتون برطرف بشه

این نظر توسط yons در تاریخ 1393/11/19 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا صوت دوبله فارسی این فیلم راهم بزاریدX-Men: Days of Future Past 2014ممنون

این نظر توسط yons در تاریخ 1393/11/19 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشیدلطفا فیلم ایکس من ازسال2000تا2014رادرسایت بزارین ولی لطفا دوبله فارسی وسانسورشون کنیدممنون

این نظر توسط yons در تاریخ 1393/11/19 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون ازسایت خوبتون لطفا کالکشن مردان ایکس ازسال2000تا2014روبزاریدالبته دوبله فارسی وسانسورشده ممنونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط yons در تاریخ 1393/11/19 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

لطفاصدای دوبله فیلم روهم بزارین اگردوبله شدممنون

این نظر توسط ع در تاریخ 1393/11/17 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

ممنون که خود عکس را نیز ویرایش کردید, ولی در قسمت تبلیغات بالا که فیلم ها را به صورت متوالی تبلیغ میکند نیز,تصویر نیاز به ویرایش و سانسور دارد.البته ان شاء الله که خود فیلم نیز این مشکل را ندارد؛بله؟

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/11/12 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

اوه
ببخشید خیلی ضایه بود ندیدم اما
ممنون
پاسخ : خواهش میشه شکلک

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/11/12 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

ببخشید از کجا میتونم دانلود کنم؟
من چیزی نمیبینم
ممنون
پاسخ : بر روی لینک مستقیم زیر نویس اختصاصی کلیک کنید

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1393/11/12 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

سلام چجوری زیرنویس رو بازکنم؟
از جای دیگه هم میگیرم چون سانسور شدست هم خونی نداره
پاسخ : زیر نویس قرار گرفت

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/11/08 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

فیلم (ایکس من 2014) دوبلــــــــــــــــــــــــــه فارسی است یا نه؟
پاسخ : مهدی: نه

این نظر توسط سید عبدالله قادری در تاریخ 1393/11/01 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

چه جوری باید دانلود کرد بلد نیستم راهنمایی کنید لطفا
پاسخ : مهدی: سلام. بر روی لینک مستقیم از سرور اصلی سایت کلید کنید

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/10/21 و 8:07 دقیقه ارسال شده است

سلام فیلم x menکامل دانلود نمیشه لطفا راهنمایی کنید------لطفا فیلم هزارویک شب رو هم توی سایت بزارید مرسی
پاسخ : مهدی: مودم خود را یکبار خاموش و روشن کنید

این نظر توسط دوستدارشما در تاریخ 1393/10/20 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما ببخشد فیلم هایی رو که میزارید علاوه بر فیلم دوبله لینک دوبلشو جداگانه بگذارید .برای اینکه وقتی فیلم ها را از سایت شما می گیرم دوبلشو جداگانه از سایت های دیگر می گیرم و چون شما فیلم ها را سانسور کردید با هم همخوانی ندارند.با تشکر.
پاسخ : مهدی: اگه صوت دوبله رو از فیلم جدا کنیم بر روی دستگاه های خانگی اجرا نمیشه

این نظر توسط rohoullah در تاریخ 1393/10/10 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

doble farsi khesh mikonam

این نظر توسط محمدامیر در تاریخ 1393/10/08 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا اگه میشه فیلم سینمایی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 رو هم بزارید با تشکر
پاسخ : سلام
این فیلم در سایت موجود میباشد

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/10/08 و 4:01 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ممنون از سایته خوبتون
خسته نباشید...
پاسخ : مهدی: مرسی عزیز

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/10/05 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

سلام.چرا فیلم دزدان دریایی کاراییب رو برداشتین؟؟؟؟؟؟هم سرچ کردم هم از بالای صفحه سایت روی پوسترش کلیک کردم نبود.خواهشا دوباره بذاریدش.من می خوام.در ضمن قسمت دومشم که قبلا ازتون دانلود کرده بودم بیست دقیقه آخرش نبود.فیلم نصفه تموم می شد.تو رو خدا دوباره بذاریدش.
پاسخ : سلام
-لینک پوستر اضافه شد
-کلمه "Pirates" را در جست و جو گر بزنید براتون میاره
-این مشکل به خاطر نرم افزار پخش کنندتون هست که کامل نشون نمیده
از قسمت نرم افزار های مورد نیاز آخرین ورژن نرم افزار Kmplayer رو دانلود و نصب کنید مشکلتون برطرف میشه

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/10/05 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

سلام وبسایتتون عالیه خیلی خوبه دمتون گرم راحت همچی دانلود میشه با کیفیت و بدون مشکل دست همتون درد نکنه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
قربان شما

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/04 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

باسلام فیلم2009 XMANرادرسایت داریداگرنداریددرسایت بگذارید
خداحافظ

پاسخ : سلام
بزودی مجموعه کامل میشه

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/04 و 9:27 دقیقه ارسال شده است

باسلام لطفا فیلمxman2006رادرسایت دارید اگرندارید درسایت بگذارید
خداحافظ همگی
پاسخ : سلام
در لیست قرار دارد

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/03 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من تشکر می کنم که به همه ی سوال های من جواب داده اید سپاسگزارم سایتتون عالی است.و فیلم های با کفیتی دارید و من از کلاس چهارم تا پنجم دارم
در سایت شما می روم و همیشه فیلم های عالی را می گذارید. خداحافظ.
پاسخ : سلام
ممنون عزیزم
این نظر لطفتونه

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/03 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

سلام من تشکر می کنم که به همه ی سوال های من جواب داده اید سپاسگزارم سایتتون عالی است.و فیلم های با کفیتی دارید و من از کلاس چهارم تا پنجم دارم
در سایت شما می روم و همیشه فیلم های عالی را می گذارید. خداحافظ.
پاسخ : سلام
قربان شما
این نظر لطفتونه

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/03 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

باسلام لطفا فیلمxman2006رادرسایت بگذارید
خداحافظ
پاسخ : سلام
انشالله بزودی کل مجموعه رو قرار خواهیم داد

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/03 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

سلام بله منظورم فیلم آواتار است. خداحافظ.
پاسخ : سلام
از قسمت درخواستی ها نام لاینشو ارسال فرمایید تا در لیست قرار گیرد

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/03 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

باسلام لطفا کاپیتان آمریکای211رادرسایت بگذارید
خداحافظ
پاسخ : سلام
در سایت موجود میباشد

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/03 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

سلام شماکارتون ولورین رادرسایت دارید اگرناریددرسایت بگذارید تازشم شما بازهم یکی ازسوال های من راجواب ندادید
خداحافظ
پاسخ : سلام
در خواست فقط از قسمت درخواستی ها با ارسال نام لاتین میسر میباشد

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/03 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

سلام نمیشود آواتار را بگذارین و شکل ها را بگذارید خداحافظ.( منظور گریه، خوشحال،ناراحت و...) لطفا به سوال های من جواب بدهید.
پاسخ : سلام
منظورتون فیلم Avatar میباشد ؟؟

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/02 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

سلام یادم رفت که بگم کارتون مرد عنکبوتی قدیما اش را پخش کنید. باز خداقوت.
پاسخ : سلام
برای درخواست نام لاتین را از قسمت درخواستی ها ارسال فرمایید تا در لیست قرار گیرد

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/02 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

سلام کارتون مرد عنکبوتی را پخش می کنید. خداقوت.
پاسخ : سلام نام لاتین فیلم را از قسمت درخواستی ها ارسال کنید تا در لیست قرار گیرد

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/02 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

سلام می دونی که آخرین نظر ها یعنی منظورم پوریااست.
آن پسرخاله ی من است.ومن اینترنتم را خاموش و روشن کردم. آن مشکل درست شد. مرسیییی
خدا حافظ.
پاسخ : سلام
خواهش میشه

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/02 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

سلام شمایکی از سوال های من راجوا بنداده اید
خداحافظ
پاسخ : درخواست فیلم سریال انیمشن فقط از قسممت در خواستی ها با ارسال نام لاتین امکان پذیر هست

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/02 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

سلام شما کارتون عصر یخبندان راکجاگذاشته اید
خدافظ
پاسخ : مهدی: در لیست قرار داره

این نظر توسط پوریا در تاریخ 1393/10/02 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا کارتون مرداهنی 3 رادربگذارید
خداحافظ

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/02 و 8:47 دقیقه ارسال شده است

سلام نمیشود می خواهیم فیلم دانلود کنیم به دو قسمت تبدیل کنید آخه اون جوری هم طول دارد یا بیشتر موقع ها نیمه دانلود می کند. خداحافظ.
پاسخ : سلام
مشکل از ای اس پی شماست
یکبار مودم اینترنت خودتونو خاموش روشن کنید اگه مشکلتون برطرف نشد با مرکزی که اینترنت خودتونو تهیه کردید تماس بگیرید

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/01 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
سوپرمن2006 چی
خداحافظ.
پاسخ : سلام
نه اون در سایت موود نیست اما در لیست درخواستی ها هست و انشالله بزودی قرار میگیره تو سایت

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/01 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
فیلم سوپرمن 2006 و مرد پولادین2013،فیلم مرد آهنی3،2،1را هم بگزارید.
خداحافظ.
پاسخ : سلام
فیلم مرد پولادین و مرد آهنی 1 2 3 در سایت موجود میباشد
سوپر من هم از قسمت درخواستی ها نام لاتینشو ارسال کنید تا در لیست قرار گیرد

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/10/01 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نبشید. خدا حافظ.
پاسخ : سلام
ممنون عزیزم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/09/30 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

اقا من عاشق سایتتون بودم ولی اخه چرا فیلمای ایرانی میزارید هرکدوم از این ها رو صد بار دیدیم
نزار اقا نزار
نزار میفهمی نزااااار

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/09/30 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
به نظر من بهتر است که فیلم های ایرانی در کنار فیلم خارجی قرار بگیرد.
وچه قدر زیر نویسش خوب است.
و یک مشکلی است خیییییییییییییییلی دیر دانلود میشود. و من می خواهم فیلم دانلود کنم.
کا مپیو تر را شب روشن می کنم .
و می گزارم دانلود می شود.
اگه زود تر بشود خیییییییییلی خوب میشود.
خداحافظ.
پاسخ : سلام
مشکل از ای اس پیتون هست چون سرور دانلود قوی ترین در ایران میباشد
یکبار مودم اینترنت خودتونو خاموش روشن کنید اگه مشکلتون برطرف نشد با مرکزی که اینترنت خودتونو تهیه نمودید تماس بگیرید

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/09/30 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی که گفتی خدا حافظ.
پاسخ : خواهش میشه

این نظر توسط آریا در تاریخ 1393/09/29 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

سلام چی جوری زیر نویس میاد و من هر سایتی که رفتم اصالا نمیومد و میشه که
بگویید چی جوری باید زیر نویس بیاید و این فیلم کفیت بالایی دارد خییییییییییییییییییلی هم قشنگ است و سایت خیلی خوبی است. خدا قوت.
پاسخ : سلام
ممنون عزیزم
فیلم رو اجرا کنید سپس فایل زیر نویس رو که از سایت دانلود کردید را با موس بگیرید و روی فیلم در حال اجرا رها کنید

این نظر توسط intarnt در تاریخ 1393/09/29 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

خیلی سایت باحالی دارید خسته نباشید
پاسخ : قربون شما شکلک

این نظر توسط اریا در تاریخ 1393/09/29 و 6:59 دقیقه ارسال شده است

سلام خیییییلی خوب است من همه فیلم ها را از سایت شما دانلود می کنم خداحافظ.
پاسخ : سلام
خواهش میشه عزیزم

این نظر توسط ali.k.f در تاریخ 1393/09/27 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام لطف میکنید فارسییش رو هم بزارین
پاسخ : سلام
حتما عزیزم به محض اینکه بیاد قرار میگیره

این نظر توسط a در تاریخ 1393/09/25 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

سانسورش حرفه ایه؟میشه با خانواده نگاه کرد؟
پاسخ : میشه با خانواده نگاه کنید

این نظر توسط جلال در تاریخ 1393/09/21 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

سلام هنوز این فیلم هنوز زبانش به فارسی نشده است؟
من منتظر این فیلم با زبان فارسی هستم
پاسخ : سلام
نه هنوز دوبله نشده

این نظر توسط AB b AS در تاریخ 1393/09/20 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از پشتیبانی سریع شما
خیلی ممنون
پاسخ : خواهش میشه عزیزم

این نظر توسط AB b AS در تاریخ 1393/09/20 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
میتونید ی فرمت دیگه پیشنهاد بدید ک تو LED اجرا بشه؟
پاسخ : اگه پخش کنندتون قابلیت پخش زیر نویس رو داشته باشه باید srt رو بخونه اگه نه که بقیه فرمت ها هم نمیخونه

این نظر توسط AB b AS در تاریخ 1393/09/20 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
زیر نویس فیلم تو تلوزیون مون ی طور دیگه دیده میشه
لطف کنید ی زیرنویس دیگه بزارید ک تو led هم اجرا بشه
از گوگل زیرنویس دیگه هم گرفتم زیرنویس درسته اما با فیلم هم خونی نداره خیلی دیرتر اجرا میشه
پاسخ : سلام فرمت زیر نویس استاندارد srt میباشد
و اگه پخش کنندتون توانایی پخش این فیلم رو داشته باشه میتونید به راحتی تماشا کنید

این نظر توسط روح الله در تاریخ 1393/09/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

سلام

واقعا سایت عالی دارید. باور کنید مدت ها بود دنبال همچین سایتی با فیلم های سانسور بودم
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : مهدی: مرسی عزیزم

این نظر توسط عبدالله در تاریخ 1393/09/11 و 4:30 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه لطف كنين فيلمPrince of Persia: The Sands of Time 2010 رو بذارين.شکلک
پاسخ : سلام
از قسمت درخواستی ها درخواست بدید تا درلیست قرار بگیره

این نظر توسط alifyzei در تاریخ 1393/09/05 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید زبانش فارسیه آخه من یکی دان کردم زبانش فارسی نبود لطفا جواب بدین ایکس من2ش هست یا 1
پاسخ : سلام
فیلمی های که زبانشون فارسی باشه میزنه اون بالا دوبله فارسی
و تو توضیحات در قسمت زبان: نیز فارسی میزنیم
این فیلم زیر نویس هست

این نظر توسط نیما در تاریخ 1393/09/02 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

سلام سایتتون فوق العادست
دوتا سوال دارم
1- چرا موتور جستجو گرتون خوب عمل نمیکنه؟
2-با چه نرمافزاری فیلم هارو سانسور میکنید
با تشکر لطفا جواب بدین
پاسخ : مهدی: مرسی عزیز. بزودی درست میشه

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/08/17 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوبله این فیلم و فیلم نید فور اسپید کی میاد و با اومدنش زودتر قرار بدید؟؟و یه سوال دیگه که کجا دوبله میشه؟؟؟
ممنون از سایت خوبتون..........
پاسخ : سلام
حتما عزیز به محض اینکه دوبله های فیلم های که به صورت زیر نویس روی سایت قرار دارند بیاد , اضافه میشه

این نظر توسط پرنیا در تاریخ 1393/08/17 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

فیلماتون بی نظیر فقط لطفا دوبله ی این فیلم رو بزارید شکلک
پاسخ : ممنون عزیزم
به محض دوبله شدن این فیلم صوت دوبله اضافه میشه

این نظر توسط behnam در تاریخ 1393/08/16 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

اسمش روشه حرفی واسه گفتن ندارم BAHALdownlode
پاسخ : قربونت عزیزم

این نظر توسط mohamad در تاریخ 1393/08/13 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
مجموعه کاملشو کی قرار میدید؟
یه نکته دیگه اینکه با رضا موافقم.شطرنجی کردن خوب نیست.اگه کار دیگه ای روش انجام بشه بهتره.البته اگه براتون امکان پزیره
بازم ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : سلام , ممنون عزیزم
اگه بخوایم مثل صدا و سیما سانسور کنیم برای هر فیلم حدود 4 روز باید وقت گذاشت و در هفته حدود 2 تا فیلم میتونیم بزاریم
برای همین اکثرا کاربرا رای به این نوع سانسور دادنند تا در روز 2 فیلم رو بتونیم پوشش بدیم

این نظر توسط علی شاکر در تاریخ 1393/08/10 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشو.
واقعا وبسایتتون فوق العاده ای دارید.
i love you bahal download
i love you bahal download
i love you bahal download
i love you bahal downloadشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلک
پاسخ : سلام
ممنون عزیزم این نظر لطف شماست شکلک

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/08/08 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

لطفا خواهشا این تن بمیره
یه نسخه دیگه با کیفیت پایین تر مثلا 360 هم بزارید طوری که با ی گیگ بشه سه تا فیم گرفت
یعنی این رویا به واقعیت تبدیل میشه اگه بشه چی میشه بااین وضع نت
اقا خواهش کردم
پاسخ : شرمنده عزیز اونجوری که شما میخواین نمیشه فیلم دید دیگه و باید همش پیکسل تو فیلم ببینی

این نظر توسط زبل در تاریخ 1393/08/06 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
شکلک لطفا لینک دانلود فیلم هارو 2 دسته کنید یکی برای اونایی که می خوان با سانسور ببینن یکی هم برای اونایی که بدون سانسور می خوان ببینن چون بعد عقیده من سانسور کردن فیلم یعنی موضوع اصلیه فیلمو از دیده انداختن

مرسی از سایت خوبت شکلک

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1393/07/28 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
شکلکشکلک

این نظر توسط mahan dragon در تاریخ 1393/07/26 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت عالیترین دانلود فیلم خواهشا فیلم های قدیمی سوپرمن و فیلم جدید the man of steel را بزارید من سعی میکنم سایتتان را به همه معرفی کنم ممنون و عاشق سایتتان
پاسخ : سلام ماهان جان لطف داری عزیزم
سوپرمن در لیست قرار گرفت. man of steel فک میکنم اسم فارسی شو سرچ کنی داشته باشیم رو سایت. اگه نبود اطلاع بده اونم تو لیست قرار بدم

این نظر توسط danial در تاریخ 1393/07/25 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

سلام میتونم فیلمای شمارو با خانواده ببینم ؟ سانسور شدس؟
پاسخ : بله عزیزم سانسور حذفی و لباس شده

این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/07/25 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

لطفا از سانسور سترنجی استفاده نکنید . سایه بندازید
پاسخ : نظر سانسورچی و ادمین باحال دانلود با شطرنجی کردن بوده. اما باز پیشنهادتون با ادمین مطرح میشه رضا جان

این نظر توسط محدثه در تاریخ 1393/07/25 و 9:36 دقیقه ارسال شده است

واقعا حیفم اومد نظر ندم... چقد خوبیدددد.. عالی بود تشکر دارم! شکلک
پاسخ : مهدی: مرسی عزیز

این نظر توسط sobhankhosravi در تاریخ 1393/07/23 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

لینک دوم دانلود منیجر را ساپرت نمی کند
پاسخ : لینک دوم منظورت زیرنویسه؟ معمولا میگیره اما اگه نگرفت اشکال نداره بذار معمولی دانلودش بره حجمش زیر 1 مگه زود تموم میشه

این نظر توسط x men در تاریخ 1393/07/23 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

تو سینما خانگی زیرنویس چجوری اجرا میشه؟؟ میشه راهنمایی کنید.
پاسخ : باید تو تنظیمات سیستم پخش, گزینه زیرنویس یا subtitle رو فعال کنید
البته حتما باید رو فلش زیرنویس و بریزید قبلش شکلک

این نظر توسط مونا محمدخانی در تاریخ 1393/07/22 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید لطفا فیلم های کمدی و درام و عاشقانه بیشتر بذارید ممنون
پاسخ : سلام مرسی مونا جان
درلیست قرار گرفت

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/07/20 و 10:51 دقیقه ارسال شده است

خواهشا مجموعع فیلم های مردان ایکسو باسانسور بزارید
پاسخ : حتما عزیزم

این نظر توسط aras در تاریخ 1393/07/19 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام اغا من یه مشکلی دارم این لینک زیر نویس که گذاشتین رو دان میکنم اما نشون نمیده یعنی بلد نیستم چجوری باز کنم که زیر نویسش زیر فیلم باشه راهنمایی کنین ممنون میشم
پاسخ : سلام
اول فیلم رو پخش کنید سپس فایل زیر نویس رو با موس بگیرید و روی فیلم در حال پخش بندازید

این نظر توسط ADMIN در تاریخ 1393/07/19 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

chre doble nist
پاسخ : چون که زیر نویسه شکلک
دوبلش هنوز نیومده

این نظر توسط YPOTA در تاریخ 1393/07/19 و 2:30 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان من از این فیلم خیلی خوشم اومده میشه دوبله شده شو بزارین
پاسخ : سلام
به محض اینکه منتشر بشه حتما

این نظر توسط Rango در تاریخ 1393/07/19 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

درسته اشتباه از من بود اون فیلمو که گفتم محصول 2011بود وقتی تو سایت آپارت دیدمش اومدم تو این سایت و اولین چیزی که دیدم ایکس من بود که زیرش نوشته بود ترجمه شده فکر کردم منظور از ترجمه همون دوبلست و این فیلمم همون فیلمه دانلودش کردم که بعد فهمیدم دوبله نیست ولی کلک دوبلورات خیلی حرفه ایین مثل دوبلورای صداو سیما حرف میزنن از کجا گیرشون اوردی
پاسخ : اها عرض کردم چون این فیلم فکر نکنم به این زودی ها توسط صدا وسیما دوبله بشه
ایشالله گروه دوبلاژ ماهم که راه بیوفته سعی میکنیم بهترین فیلم های 2014 رو دوبله کنیم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/07/19 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که جواب دادین ولی میشه بگید دقیق کجای لیست فیلم هاست چون نوشتین درلیست قرار گرفت ولی من چیزی ندیدم twilight شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
لیست در سایت نیست
بزودی داریم این امکان رو طراحی میکنیم تا هر یک از دوستان بتونند فیلم رو خودشون تو لیست ثبت کنند و آخرین فیلم های درخواست شده و تعداد درخواست فیلم ها و همچنین پردرخواست ترین فیلم ها رو ببینند

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/07/18 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام سلام ......
حسین جان خوبی داداش ؟
چه خبرا ؟ با زحمتهای ما ؟
نمیدونم حواست به نظر سنجی هست یا نه !
ولی walking dead بدجوری داره رتبه میاره ....
چقدر کاربرا بی انصاف هستن !
بابا یکی به ومپایر دایرس رای بده .....
من ( سریال ومپایر ) میخوام ............
کممممممممممممممممک
خخخخخخ
یه ذره جو دادم
ممنون حسین جان
واقعا دارید زحمت میکشید
امیدوارم همیشه موفق باشید
بای
پاسخ : سلام محمد جان
دیگه ما تابع نظرات اکثریت کاربرا هستیم. ایشالله ومپایر تو ام رای بیاره شکلک

این نظر توسط زدبازی در تاریخ 1393/07/18 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

حاجی میشه زیر نویس رو برداری و با صدا گذاری دوبله کنی ؟

این نظر توسط Rango در تاریخ 1393/07/18 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

تو سایت آپارات یه نفری قسمتایی از این فیلمو گذاشته بود که دوبله شده بود ازصدای دوبلوراش معلموم بود که صدا وسیمای ایران دوبلش کرده آدرسشم اگه خواستی میذارم میشه از این صدا استفاده کردو رو فیلم گذاشتش؟درضمن پاینشم نوشته بود باحال دانلود
پاسخ : رنگوی عزیز ی لطفی کن آدرس شو بسند برای ما
بررسی کنیم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1393/07/18 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

اسم لاتین فیلم twilight. از قست اول تا اخرش ممنون میشم دوبله یا زیرنویسی که روی خودفیلم باشه
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چشم علیرضای عزیز در لیست قرار گرفت


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 468
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 10,675
  • بازدید سال : 43,895
  • بازدید کلی : 46,580,919