loading...
باحال دانلود
مهدی بازدید : 55151 1394/04/20 نظرات (35)

دانلود فیلم جهان ژوراسیک 2015 با لینک مستقیم

دانلود فیلم دانلود فیلم رایگان دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم خارجی با لینک مستقیم دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم خارجی رایگان دانلود فیلم دانلود فیلم خارجی دانلود فیلم خارجی دانلود رایگان فیلم خارجی با لینک مستقیم دانلود فیلم رایگان خارجی با لینک مستقیم

کیفیت HDRip اضافه شد

 دانلود فیلم Jurassic World 2015 با لینک مستقیم

ترجمه شده توسط گروه ترجمه باحال دانلود

موضوع: اکشن | تخیلی | ماجراجویی

کارگردان: Colin Trevorrow

نویسندگان: Rick Jaffa

موسیقی: Michael Giacchino

كيفيت: HDRip

رزولوشن : 720*1280

محصول: آمریکا | چین

سال ساخت : 2015

زمان : 124 دقیقه

زبان : انگلیسی

رده سني: 

امتياز: 10 / 7.6

اطلاعات: 

بازیگران :  Chris Pratt | Bryce Dallas Howard | Ty Simpkins

خلاصه داستان :
داستان این فیلم هیجانی در ارتباط با پس از پایان قصه فیلم در سال ۱۹۹۳ "پارک ژوراسیک" اتفاق می‌افتد که این محل به صورت یک پارک تفریحی توریستی درآمده و دایناسورهای واقعی قرون کهن که توسط دانشمندان خلق شده و امکان حیات یافته‌اند در آن قرار دارند و...
 

دانلود فیلم Growing Up and Other Lies با لینک مستقیم  دانلود "لینک مستقیم نسخه اصلی فیلم" فقط با ای پی کشور ایران مجاز میباشد

  

 

 

نسخه سانسور اختصاصی: نسخه سانسور شده (حذفی و لباسی ) که قابل پخش در محیط گرم خانواده ایرانی میباشد توسط گروه سانسور باحال دانلود آماده شده.

برای سانسور از تکنیک های همانند زوم - حل شونده - محو شونده - مات و در بعضی مواقع در صورت وجود وقت کافی ساخت لباس(صدا وسیما) استفاده میشود.زیر نویس این نسخه نیز به صورت سانسور شده و متناسب خانواده میباشد.

دلیل قرار گیری نسخه سانسور شده بر روی لینک کمکی حمایت از گروه سانسور باحال دانلود و افزایش سرعت سانسور میباشد زیرا که هزینه و زحمت زیادی برای سانسور یک فیلم مورد نیاز میباشد.

نسخه اصلی فیلم:  نسخه اوریجنال فیلم میباشد که توسط انکدر های مختلف ارائه میشوند

 

 

 

 

 

 

 نسخه اصلی فیلم

فرمتفرمت: MKV

کیفیت  کیفیت: HDRip

زبان زبان: انگلیسی 
 
 

 

 نسخه سانسور اختصاصی

دانلود ll لینک کمکی نسخه سانسور شده ll                        درحال سانسور....

دانلود ll لینک مستقیم زیرنویس اختصاصی ll                   درحال ترجمه....
حجم: 0 مگابایت

فرمتفرمت: MKV

کیفیت  کیفیت: BluRay

زبان زبان: فارسی
 

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: wWw.BahalDownloads.IR

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد مسعود تیمورپور در تاریخ 1394/05/26 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

آقا کی این سانسور میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیر شدیم

لطفا جوابم رو بدیییییییییییید

این نظر توسط محمود در تاریخ 1394/05/13 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

سلام و خدا قوت من فقط فیلم های نسخه اصلی (بدون سانسور و هیچ گونه تغیر ) را دانلود می کنم فقظ خواهش دارم اگه میشه دوبله (صدای فارسی) نسخه های اصلی فیلم ها را هم بزارید
بازم تشکر بسیار

این نظر توسط zah در تاریخ 1394/05/12 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

سلام وبا تشکر ات شماا
چه طور میشه زمانی که فیلم و زیر نویس رو دانلود کردیم همزمان با هم پخش
و فیلم زیر نویس داشته باشه
خواهشا زود جواب بدین؟؟؟؟؟!!

این نظر توسط حمید در تاریخ 1394/05/11 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
توی نسخه اصلی فیلم چجوری میتونم زیرنویس عمومی رو فعال کنم ؟

این نظر توسط م در تاریخ 1394/05/10 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

سلام من 1ماهه منتظرم که این فیلم دوبله بشه
چرا دوبله نمیکنینش

این نظر توسط م در تاریخ 1394/04/29 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

کی دوبله فارسی ش منتشر می شه
پاسخ : هر موقع بیاد سریعا سینک و اضافه میشه

این نظر توسط م در تاریخ 1394/04/29 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید این فیلم دوبله فارسی داره

لطفا زود تر جوابم رو بدین ..............................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : مهدی: هنوز منتشر نشده

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/04/26 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

سلام من هم دانلود کردم فیلم مشکل داره مثل 4 فیلم دیگر که دانلود کردم صدا مشکل داره تو رو خدا پیگیری کنید حجم نت ما بی خودی از بین نره

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/04/25 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

سلام.این فیلم جهان ... نسخه پردی است از کحا بدنم یک فیلم این مشخصات رو داره

این نظر توسط بهنام در تاریخ 1394/04/22 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.........

فیلمتون مشکل داره...دانلود کردم بعد ک بازش کردم صدای فیلم جلوتر از صحنه فیلم
میاد...صحنه فیلم هم اهسته نشون میده..کلا از هرچی فیلم افتادم

این نظر توسط VAHIDARMAN در تاریخ 1394/04/22 و 3:05 دقیقه ارسال شده است

سلام بر داداش گل پیامی دوباره .دادا من نسخه با کیفیت عالی . که مخصوص همین سایت هست فیلم قلمرو ممنوعه دارم ظاهرا مال خودتون صداش مشکل داره اگه میخواید . تا اونم براتون آپلود کنم که در سایت جایگزین کنید . . برای زیرنویس فیلم ترمیناتور هم . دوباره تحقیق میکنم . که براتون با نسخه فیلم شما هماهنگی داشته باشه راستی .و زیر نویس فیلم اونجرز دو با نسخه شما هماهنگ نیست . من زیر پنویس اونم هم دارم که کامل هماهنگ هست خودم تست کردم . مشکلی نداره . خواستین اونم قرار بدم . با تشکر همه زحمات شما

این نظر توسط VAHIDARMAN در تاریخ 1394/04/20 و 3:21 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش مهدی جان خسته نباشی . من زیر نویس فیلم ترمیناتور 2015 رو براتون گذاشتم . امیدوارم بکارتون اومده باشم . و کمکی کرده باشم . راستی فیلم اونجرز2 هم با کیفیت فول اچ دی دارم اونو چه طور میتونم برات بزارم . فدات . دوست دارم کمکتون کنم . اگه قابل بدونی . بتونم مقداری زحمتهای شما جبران کنیم فقط کاربر نباشیم خوشحال میشم .راهنمایی کنید تا براتون بزارم
پاسخ : مهدی: سپاس از زیرنویس ولی زیرنویس برای کیفیت تریلر بود. کیفیت فول اج دی نیست کیفت HTTS هستش که اشتباهان FullHD برداشت میشه، برای همکاری از قسمت تماس با ما با مدیریت در تماس باشید

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/04/20 و 3:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
اقا کی اینو سانسور میکنید اقا تورو خدا فقط زود تر
مرسیی
پاسخ : محمد : سلام
به زودی

این نظر توسط mh در تاریخ 1394/04/20 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ممنون از سایت عالیتون کیفیت HDRIP در چه حدیه ؟؟ خوبه بده در حد CAM در حد چیه
پاسخ : محمد : سلام
اگر دوست دارید با کیفیت خوب ببینید منتظر کیفیت بالا تر باشید

این نظر توسط احسان در تاریخ 1394/04/17 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

کارتون خیلی درسته ممنونم ازتون کی ترجمش تموم بشه ما ذوق کنیم

این نظر توسط Rahman در تاریخ 1394/04/02 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

سلام.
ممنون از خدمات خوبتون فقط اگه زیرنویسشم می زاشتید بهتر می شد

این نظر توسط سید مجتبی برهانی در تاریخ 1394/04/01 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید، فکر کنم کارگردان فیلم استیون اسپیلبرگ باشه!

این نظر توسط yusuf lotfinia در تاریخ 1394/03/31 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشید
من یک پیام در قسمت ارتباط با ما براتون فرستادم لطفا چک کنید

این نظر توسط taha در تاریخ 1394/03/31 و 3:00 دقیقه ارسال شده است

دلمون رفت زود سانسورش کنید

این نظر توسط پویا در تاریخ 1394/03/30 و 15:19 دقیقه ارسال شده است

کی سانسورش تموم میشه ؟؟؟

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/03/30 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت مسولین سایت
انتقاد و گلایه
من الان نزدیک 11 صفحه از سایتتون رو بررسی کردم و فقط تونستم تنها یه فیلم آتش بس 2 که نه نیاز به سانسور داره و نه زیر نویس رو از سایت بردارم .واقعا اتخاذ سیاست بعد از عیدتون عملا دیگه دانلود فیلم ها رو برامون غیر مقدور کرده ؛چون هر یک از فیلم ها رو که نگاه میکنی تکمیل نیست و در حال ترجمه و سانسوره. عملکرد قبل از عیدتون به مراتب بهتر از این بود . الان درسته تعداد فیلم های تو سایت زیاد شده ولی عملا هیچ کدومش تکمیل شده نیست .
با تشکر یه دوست

این نظر توسط mustafa در تاریخ 1394/03/30 و 9:56 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران سایت...

لطفا لینک دانلود فیلم ها رو توسط سرور هایی قرار بدین که اشخاصی که فقط امکان دسترسی به سایت ها و دامنه های ایرانی رو دارند هم امکان دانلود فیلم های جدید سایت و داشته باشند...با تشکر

این نظر توسط محمد سعید در تاریخ 1394/03/30 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
چرا به تاریخ پیوستید؟ D:
آقا فیلم سریع تر بزارید....
هفتگی چرا فیلم قرار می دید؟
من تازگیا با سایتتون آشنا شدم و خیلی خوشم آمده. ممنون بابت زحمات اما لطفا به کارتو سرعت بخشید...

این نظر توسط Ali در تاریخ 1394/03/30 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

داداش من نتونستم دانلود کنم تا حالا از uploadboy دانلود نکردم
کمکم کنید لطفا

این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1394/03/29 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

سلام خواهشا سریع دوبله فیلم بذارید
ممنون میشم

این نظر توسط milad در تاریخ 1394/03/29 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

کیفیت BluRay 1080 کی میاد ؟

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/03/29 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبی؟
از اینکه فایلا رو میزاری آپلود بوی راضیم.
چون هیچ سایتی نمیاد الکی هزینه بی خودی کنه. دوست دارم فقط بزاری روی آپلود بوی ادمین جون . لینک مستقیم زیاد خوب نیست هر کی خواست اکانت آپلود بوی بخره تماشا کنه ؟
من 20 نفر از دوستام از سایتت دان میکنن همه میگن اپلود بوی خوبه دیگه لینک مستقیم و بقیه آپلود سنتر ها به در دنمیخوره.
ممنون

این نظر توسط اسی در تاریخ 1394/03/29 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

ولی بازم خوبه. فقط سرعتتون اومده پایین.

این نظر توسط اسی در تاریخ 1394/03/29 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

هه منظورم از دوبله این بود که فیلم های دوبله شده هم بزارید. اولا همش دوبله میزاشتید ولی الان هش زیرنویسه.

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/03/28 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم اخه چرا این فیلم 1 سال طول می کشه که دوبله بشه اسن زیر نویسشو قرار بدین تا خودم با نرم افزارم دوبلش کنم 1 روزم طول می کشه با این برنامه اگه حوصلشو داشته باشم

این نظر توسط ملیسا در تاریخ 1394/03/28 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

salam admin aziz mikhastam bebinam in film key doble farsish ro mizarid???
پاسخ : مهدی: فیلم تازه منتشر شده و تا بخواد دوبله بشه 1 سال طول میکشه

این نظر توسط اسی در تاریخ 1394/03/27 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

دادا خودتو راحت کردی دوبله نمیزاریا
پاسخ : مهدی: فیلم تازه منتشر شده بعد دوبلشو میخوای !

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/03/27 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوبلش کی میاد

این نظر توسط محمد حسين موحد در تاریخ 1394/03/27 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

اقا اینم لینک زیرنویس
براتون پیداکردم که حداقل زود تر سانسور شدشو قرار بدین
http://up.subcity.in/downf-Jurassic-World-2015-Trailer-zip.html
پاسخ : مهدی: این زیرنویس برای Trailer میباشد و به فیلم نمی خوره

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1394/03/27 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

واقعا کارتون عالیه ممنون بخاطر این سورپرایز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 322
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,016
  • بازدید ماه : 3,016
  • بازدید سال : 68,056
  • بازدید کلی : 46,605,080