loading...
باحال دانلود
حسین بازدید : 196705 1392/06/19 نظرات (39)

دانلود سریال پایتخت 1

 

دانلود سریال خانگی ویلای من با لینک مستقیم

کارگردان: مهران مدیری

ژانر: کمدی

مدت زمان: 43 دقیقه

تاریخ انتشار: 1392 

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، غلامرضا نیکخواه، الیکا عبدالرزاقی، امیر کاوه آهنین جان، بهار ارجمند، عارف لرستانی، برزو ارجمند، ماندانا سوری، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، علی لک پوریان، مریم کاویانی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، رضا فیض نوروزی و…

خلاصه داستان: ویلای من درباره پیرمردی 90 ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

 

 

 

دانلود قسمت اول

لینک مستقیم

دانلود قسمت دوم
دانلود قسمت سوم

 دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

دانلود قسمت ششم

دانلود قسمت هفتم

دانلود قسمت هشتم

دانلود قسمت نهم

دانلود قسمت دهم

دانلود قسمت یازدهم

دانلود قسمت دوازدهم

دانلود قسمت سیزدهم

دانلود قسمت چهاردهم

دانلود قسمت پانزدهم

دانلود قسمت شانزدهم

دانلود قسمت هفدهم

دانلود قسمت هجدهم

دانلود قسمت نوزدهم

دانلود قسمت بیستم

دانلود قسمت بیست و یکم 

دانلود قسمت بیست و دوم 

دانلود قسمت بیست و سوم 

دانلود قسمت بیست و چهارم 

دانلود قسمت بیست و پنجم 

دانلود قسمت بیست و ششم 

دانلود قسمت بیست و هفتم 

دانلود قسمت بیست و هشتم 

دانلود قسمت بیست و نهم 

دانلود قسمت سی ام

دانلود قسمت سی و یکم 

دانلود قسمت سی و دوم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و سوم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و چهارم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و پنجم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و ششم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و هفتم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و هشتم 

لینک مستقیم

دانلود قسمت سی و نهم

لینک مستقیم

دانلود قسمت چهلم

لینک مستقیم

 

فرمتفرمت: MP4

منبع منبع : باحال دانلود

رمز رمز: wWw.BahalDownloads.IR

 

 

 

دانلود آهنگ تیتراژ سریال با صدای مهران مدیری

دانلود ll لینک مستقیم از سرور اصلی سایت ll

حجم: 1.97 مگابایت

فرمتفرمت: MP3

کیفیت کیفیت: 128

منبع منبع : باحال دانلود


برچسب ها سریال خانگی ویلای من از قسمت 1 تا 30 با لینک مستقیم , دانلود قسمت اول تا 38 ویلای من , دانلود قسمت 35 و 36 سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود قسمت 33و 32 سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود قسمت 29 و 30 سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود مجموعه نوزدهم سریال ویلای من بالینک مستقیم , دانلود مجموعه هجدهم ویلای من با لینک مستقیم , دانلود مجموعه هفدهم سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود مجموعه شانزدهم سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود مجموعه پانزدهم سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود مجموعه چهاردهم سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود سریال ویلای من , دانلود سریال ویلای من مهران مدیری قسمت سوم و چهارم , دانلود قسمت اول و دوم سریال ویلای من , دانلود قسمت سوم سریال ویلای من , دانلود قسمت سوم سریال ویلای من با لینک مستقیم , دانلود قسمت سوم سریال ویلای من با کیفیت عالی , دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال ویلای من , پخش آنلاین آهنگ تیتراژ سریال ویلای من , دانلود آهنگ های مهران مدیری ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/04/23 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

سلام چه چیز جالبی نوشته لینک مستقیم ولی مال آپلو بویه:}}}}))))))))))))

این نظر توسط وحید رحیمی در تاریخ 1393/12/14 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

من عاشق کارهای اقای مدیری ام

این نظر توسط امیر محمد در تاریخ 1393/12/08 و 10:02 دقیقه ارسال شده است

اقا عالیه رو دست این این سایت سایتی نیست خسته نباشید بچه ها


راستی من کلا از کارای ماجرایی خوشم میاد مثل قهوه تلخ هست تقریبا بشینین

ببینین خنده داره بچه ها عاشقتونم بدرود
پاسخ : سپاس دوست عزیز

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/12/02 و 3:44 دقیقه ارسال شده است

مرسی دستتون درد نکنه. عااااااااالی بود. سرعت سرورهاتونم عااااااااالی بود
پاسخ : سپاس دوست عزیز

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/11/29 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی ممنونم ازتون سایتتون عالیه همتون خسته نباشید

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/10/18 و 2:53 دقیقه ارسال شده است

سلام.
چرا اپلود بوی؟شکلک
پاسخ : مهدی: سریال های قدیمی بر روی آپلود بوی میباشند

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/10/06 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

سلام فلیم عالی بود . ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : سلام
قربان شما

این نظر توسط پيمان در تاریخ 1393/09/23 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

ممنون
فيلم جالبي بود
پاسخ : مهدی: خواهش میشه

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/09/23 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

بازم سلام - آقا برسی نشد ؟ آهنگ آروم تیتراژ پایانی سریال ویلای من
پاسخ : مهدی: لینک دانلود خرابه ولی میتونید از قسمت پخش انلاین موزیک را گوش دهید

این نظر توسط حامد در تاریخ 1393/09/22 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

سلام - میشه آهنگ آروم تیتراژ پایانی سریال ویلای من رو هم بزارین برا دانلود
پاسخ : سلام
بررسی میشه

این نظر توسط saaeed در تاریخ 1393/09/20 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مهدی: شکلک

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1393/07/20 و 3:36 دقیقه ارسال شده است

عالی بود مثل همیشه هم کار مهران مدیری هم شما
باتشکر
خواستی ایدی یاهومو ادد کن

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/07/17 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

SLM YANY KI MIZARID FILM SOORATI RO
پاسخ : در لیست قرار داره اما هنوز تاریخی براش نخورده که عرض کنم خدمتتون

این نظر توسط ارش در تاریخ 1393/07/14 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

متئسفانهدانلود نمیشه لطفن کمی توضیح بدید.
پاسخ : چرا آرش جان
به ترتیب زیر عمل کن:
کلیک روی لینک
ورود به آپلود بوی
کلیک روی دانلود با سرعت پایین
30 ثانیه صبوری...
کلیک روی create download link
کلیک روی download now
البته اگه ثبت نام کنید در سایت آپلود بوی نصف مراحل فوق حذف میشه و راحت تر دانلود میشه

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/07/11 و 16:40 دقیقه ارسال شده است

slm man dige tahamol nadaram chand mahe darkhast film soorati ro dadam amma dar site namizarid
پاسخ : عزیزم در لیست قرار داره اما تاریخی هنوز براش نخورده

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1393/07/07 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : مهدی: مرسی عزیز

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/06/27 و 7:38 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال داشتم چجوری میشه دانلود کرد ؟؟؟
زدید لینک مستقم درضورتی ک اینحوری نیس !!
شکلک
پاسخ : سریال های سایت زمانی که در حال پخش باشند بر روی سرور اصلی سایت و به صورت لینک مستقیم میباشند بعد از این پخششون تموم میشه برروی سرور کمکی سایت قرار میگیرنند

این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/05/27 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

سلام فیلم اگه میشه مجموعه فیلم های مقصدنهایی روتوسایت قراربدین تشکر
پاسخ : لطفا برای درخواست فیلم از قسمت درخواستی ها اعلام فرمایید تا در لیست قرار بگیره

این نظر توسط نادیا در تاریخ 1393/05/20 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

سلام میخواستم بپرسم سریال بزنگاه و متهم گریخت رو نمیزارین واسه دان ؟
پاسخ : بزودي اضافه ميشه

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/05/08 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

حجمشون خیلی زیاده اما یکی یکی دانلود می کنم
ممنون.

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/05/03 و 5:26 دقیقه ارسال شده است

man darkhast hamkari darm ghbol miknid

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/05/03 و 4:34 دقیقه ارسال شده است

bezodi yani ki

این نظر توسط hasan در تاریخ 1393/05/02 و 5:18 دقیقه ارسال شده است

slm az koja mitonam film soorti ro pyda konam
پاسخ : به زودي در سايت قرار خواهد گرفت

این نظر توسط morteza در تاریخ 1393/04/18 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

یه سوال داشتم این آخرین سریالی که مهران مدیری ساخته ؟
پاسخ : اخرين سريال شوخي كردم هست

این نظر توسط morteza در تاریخ 1393/04/17 و 1:53 دقیقه ارسال شده است

چی بگم بخه خدا تا الان بهترین سایتی دیدم که با حجم مناسب میزاره
دیگه شده پاتوفم
پاسخ : رضا: قدم رو چشای ما گذاشتی مرتضی جان.. خوش اومدیشکلک

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/04/10 و 4:06 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت خیلی خیلی خوبی دارید عالی سرعت دانلودش خیلی خوبه
خسته نباشیدشکلکشکلک
پاسخ : مرسي مهدي جان شکلک

این نظر توسط zaim در تاریخ 1393/04/09 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت ادمین سایت.
سایتتون عالیه . من جایی دیگه نتونستم سریال رو دانلود کنم تا به سایت شما رسیدم.ممنونم از سایتتون.
فقظ میخواستم بدونم متمئنین 40 تا قسمت بیشتر نیست؟؟؟
پاسخ : مرسي عزيزم شکلک
بله 40 قسمت ميباشد

این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/03/31 و 2:06 دقیقه ارسال شده است

راستی من می تونم تو سایت شما کمک کنم یا شما در وبلاگ من به من کمک کنید خواهشا

این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/03/31 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

یعنی با کیفیتی مثل این و با حجم کم نمیشه با هر حجمی و کیفیتی پایین تر از این بزارید ولی خیلی کیفیت پایین نباشه خواهشا

این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/03/30 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

ایا میشه همه رو بک جا با حجم بسیار کم بزاریید
پاسخ : حسن جان حجم خیلی کم بزاریم کیفیت فیلم ها هم پایین میاد . و هیچی تو فیلم معلوم نمیشه

این نظر توسط حسن در تاریخ 1393/03/30 و 3:16 دقیقه ارسال شده است

لینک قسمت 3 خرابه
پاسخ : رضا: در حال اصلاح

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/02/31 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت شما مدیرای عزیز !
من جدیدا با ساییتون آشنا شدم سایتتون واقعا عالیه!برای حمایت هم بنر ها کلیک میکنم و پاپ آپ هاتون رو اجرا میکنم!
اگه ممکنه دانلود یکجا هم قرار بدید عالی میشه!
پاسخ : مرسی عزیزم شکلک

این نظر توسط imanwilson058 در تاریخ 1392/12/20 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

SALAM BE MODIRE ZAHMAT KESH SITE AGHA NAMOSAN SITE SHOMA TAKE DAMETON GARM KHODAE KHASTE NABASHID SITE SHOMA LIKE DARE HAVAR TA
BA TASHAKOR IMAN
پاسخ : مرسی ایمان جونم شکلک

این نظر توسط سیدمحسن در تاریخ 1392/12/12 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

ببخشید لطفا دانلود کلی قسنت هرا هم بگذارید.البته این آهنگ شاهگوش استشکلک

این نظر توسط 6666 در تاریخ 1392/09/24 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

هیچی نمیزنم فقط ممنونم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی عزیزم شکلک شکلک

این نظر توسط sssss در تاریخ 1392/09/24 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

نوشتی لینک مستقیم بعدش آپلود بوی گذاشتی

پاسخ : عزیز ماسریال های در حال پخشو بخاطر راحتی کاربرا بر روی سرور اصلی سایت قرار می دهیم. این سریال هم جزو همون دسته از سریال ها بود بعد از اتمام وقتی از سرور خارج و بر روی لینک کمکی قرار گرفت به علت وجود این سریال در گوگل نمی تونستیم عنوانش رو عوض کنیم



این نظر توسط sssss در تاریخ 1392/09/24 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

نوشتی لینک مستقیم بعدش آپلود بوی گذاشتی

این نظر توسط sssss در تاریخ 1392/09/24 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

نوشتی لینک مستقیم بعدش آپلود بوی گذاشتی
پاسخ : عزیز ماسریال های در حال پخشو بخاطر راحتی کاربرا بر روی سرور اصلی سایت قرار می دهیم. این سریال هم جزو همون دسته از سریال ها بود بعد از اتمام وقتی از سرور خارج و بر روی لینک کمکی قرار گرفت به علت وجود این سریال در گوگل نمی تونستیم عنوانش رو عوض کنیم

این نظر توسط سید مصطفی در تاریخ 1392/04/28 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز ممنون که به سایت خودتون سر زدید من شمارا لینک کردم شما هم خوشحال میشم منو با نام همنشین لینک کنید...
باتشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1220
  • کل نظرات : 20516
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10701
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 10,277
  • بازدید سال : 43,497
  • بازدید کلی : 46,580,521